leoeosseus

mércores, 12 de agosto de 2009

Mirando o ceo


Hoxe anda Google e outros medios falando da chuvia de estrelas desta noite pero non creo que me anime a vela porque é ás tres da mañá.
Isto de mirar o ceo fíxome lembrar o detector meteorolóxico que topei unha vez nos EEUU. Era unha corda pendurada coa seguinte explicación:
- Corda movéndose...ventoso
- Corda quieta...calmo
- Corda húmida...chuvioso
- Corda seca...soleado
- Corda branca...nevado
- Corda invisible...néboa
- Corda ida...furacán
Se observas as bágoas de san Lourenzo, faimo saber.

Etiquetas:

6 comentarios:

Ás 13/08/09, 10:03 , Blogger Cuspedepita dixo...

Pois a iso das once e media mirei pola ventá e vin caer unha, así que saímos a miña filla e eu, sentamos nas tumbonas cunha manta (había unha boa orballada) e puidemos ver outras dezaoito.
Despois o frío venceu á nosa curiosidade e entramos.

 
Ás 13/08/09, 17:17 , Blogger vermella dixo...

a explicación non ten despedicio,elemental querido Watson!
bicos e que bonitiño está o noso neno.

 
Ás 13/08/09, 19:48 , Anonymous aopedofarelo dixo...

Eu non vin nada.....tampouco me acordeie dela, pero recordo o ben que o pasei na praia de ponte do porco, anos fai....

 
Ás 15/08/09, 12:55 , Blogger Chousa da Alcandra dixo...

Había un trebello similar cunha pedra pendurada dun cordel. Coido que era en Portugal. Ambos son moi inxeniosos e, sobre todo, sumamente fiables!!!

 
Ás 16/08/09, 00:44 , Blogger ♥ meninheira ♥ dixo...

hahahaha xenial!!

Nós saímos fóra a iso das 22:00 e eu vin 2 ou 3, despois o home ficou de pé até as 3 da mañá e non viu ningunha! :D

 
Ás 17/08/09, 10:33 , Blogger abueloscrisytoño dixo...

!que bueno!

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio