leoeosseus

sábado, 17 de xullo de 2010

Récord


Non semella ser a época idónea para falar do traballo pero non quero deixar pasar o meu récord
de tempo traballando nunha empresa porque xa levo máis de tres anos e tres meses na Torredocaminho.
No meu tempo de blogueiro xa estiven traballando nunha empresa de cosméticos, noutra de pedra artificial, unha de granito e esta de agora que espero que me dure porque a crise ataca a todo.
Na foto sae un cartel da empresa que é esaxerado porque todos nos levamos máis ou menos ben.

Etiquetas:

5 comentarios:

Ás 18/07/10, 09:57 , Blogger Os Tartarouchos dixo...

Pois noraboa por ese récord! E que o fagas moito máis grande aínda se o desexas.

 
Ás 18/07/10, 11:01 , Blogger Paz Zeltia dixo...

oñó, pois o teu curriculum debe ter varias páxinas!

:)

 
Ás 18/07/10, 13:13 , Blogger abueloscrisytoño dixo...

Onte acordeime de ti ao pasar por unha casa co seu nome nun letreiro ben visible. Si pedro pasase por aquí faría a foto, no letreiro puña "A Nosa"
Saudos
Avoa Cris

 
Ás 18/07/10, 13:47 , Blogger Carlos Sousa dixo...

Pois que siga sumando o récord, que todo fai falta hoxe en día.

 
Ás 19/07/10, 20:06 , Blogger matrioska_verde dixo...

eu dexésote que te dure moito, a ver si a miña enerxía positiva axuda un pouco.

bicos,

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio