leoeosseus

mércores, 22 de setembro de 2010

Case apeto







Explícome. En Arbo, cando os tomates rebentan de calor e maduros din que os tomates " apetan ". Eu case apeto porque me puxen colorado coma un tomate maduro cando Eva G. Rei me deu o premio " Vale a pena ficar de olho nesse blog ! ". Había tempo que non me daban un premio e o millor de todo é que me incluiu nunha lista ben boa.











Graciñas por esta chiscadela virtual !.



Agora queda distinguir dez blogos que merezan esta distinción segundo o meu criterio.


























Por suposto que hai máis pero teño que peneirar ata deixar dez e escollo estes. Nestes blogos podes topar fotos, información, arte, vida sinxela e sorrisos.

Etiquetas: , ,

12 comentarios:

Ás 22/09/10, 22:38 , Blogger Chousa da Alcandra dixo...

Pois eu son o mellor comedor de tomates a este lado da Vía Láctea!

(Para min tamén é un pracer estar nesa listaxe de Eva. E que ti o recollas...pois mais do mesmo!)

 
Ás 23/09/10, 00:06 , Blogger fonsilleda dixo...

Noraboa, entendo ben que apetes.
Bicos

 
Ás 23/09/10, 03:28 , Anonymous Anónimo dixo...

Graciñas. Non che sabía o da etapa americana "eueoseeuu". o blog é tan interesante como leoeosseus. Un saúdo.

turismodepontevedra

 
Ás 23/09/10, 14:27 , Anonymous Zeltia dixo...

Onte non sei que lle pasaba ao teu blog, que foi imposible enviar o coment que che quería deixar!
Tampouco se perdeu moito: unicamente poñía en dúbida que Chousa fose o maior comedor de tomates deste lado da via láctea, porque en min ten unha dura competidora. gústanme todos: maduros, verdes, cherries, e os apetados!

E dos blogues que mencionas, coñezo catro. Non está mal, eh?

parabéns polo premio.

 
Ás 23/09/10, 19:33 , Anonymous Anónimo dixo...

Apeto tamén eu, como non, con tanta honra: só me deran antes un premio, e hai ben tempo, así que, Paideleo, ben pode imaxinar o orgulloso que me puxen.

 
Ás 24/09/10, 12:57 , Blogger Mer dixo...

Parabéns, daríancho porque ben o mereces.
Apertas

 
Ás 25/09/10, 00:37 , Blogger Ronsel dixo...

Moitas grazas. Un honor recibilo das túas mans. Tamén apetamos... e ficamos agradecidos.
Saúdos

 
Ás 25/09/10, 10:18 , Blogger A Ulloa en fotos dixo...

Obrigada.

Saúdos dende A Ulloa

 
Ás 26/09/10, 23:17 , Blogger Cuspedepita dixo...

Parabéns !
Moi merecido o premio, por certo !
Sempre aprendo cousas por aquí :-)

Bicos

 
Ás 27/09/10, 17:55 , Blogger X dixo...

Moitos parabéns para vostede, pero seica ninguén vai felicitar ao verdadeiro rei-señor desta súa casa? Aló van os catro aniños. Tírelle das orellas da miña parte e catro bicazos para o Leo.
Saúdos.

 
Ás 29/09/10, 20:34 , Blogger matrioska_verde dixo...

pois outra noraboa, logo.
biquiños,

 
Ás 01/10/10, 09:58 , Blogger Os Tartarouchos dixo...

Moitas moitas grazas polo premio, non sabes a ilusión que fai, e máis vinde de quen vén, un biquiño grande, e tamén para o neno grande da casa (ai, como nos medran!)

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio