leoeosseus

domingo, 11 de marzo de 2012

Cambio de turno




Pasei catro semanas traballando en turno de noite e sen muito tempo nin ganas para escribir no blogo. Agora toca cambio de turno e a ver se escribo máis. E para volver falo da descuberta dun blogo de Londres en galego e ligo a versión do conto do lobo e os sete cabritiños en galego do neno Brian e que me fai lembrar as historias que monta o meu Leíño.


A maiores engado unha foto no posteo que mostra a ironía dos veciños do edificio onde durmín estes días.

Etiquetas: ,

7 comentarios:

Ás 11/03/12, 04:24 , Blogger mfc dixo...

Coitadas das plantas que não têm culpa nenhuma da estupidez das pessoas!

 
Ás 11/03/12, 19:10 , Blogger Dilaida dixo...

Eu non soporto as cabichas metidas entre as plantas, aínda que teño entendido que son moi boas para matar os insectos que as comen.
Bicos

 
Ás 11/03/12, 21:30 , Blogger xenevra dixo...

Que marabilloso agasallo este que nos deixaches!!!
Grazaaaaaaaaaas

 
Ás 12/03/12, 13:09 , Blogger matrioska_verde dixo...

pobriñas plantas, qué farían elas para semellante agravio.

biquiños,

 
Ás 12/03/12, 19:53 , Blogger galego en londres dixo...

Parabéns polo teu blogue e grazas por visitarnos on line en Londres. Apertas

 
Ás 14/03/12, 00:07 , Blogger torredebabel dixo...

Vaia! graciñas pola descuberta londinense. E que durmas mellor neste días :-)

 
Ás 15/03/12, 11:03 , Blogger Elvira Carvalho dixo...

Ausente por motivos de saúde, eis-me de volta.
Muito interessante o cartaz. Um abraço e bom fim de semana

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio