leoeosseus

martes, 2 de outubro de 2012

Vendima 2012


Este ano a vendima foi atrasada e semella que a crise lle afectou que non hai nin a terceira parte do que houbo o ano pasado. Iso si, o pouco que hai está sanciño e o tinto polo menos vai ser un viñazo este ano.
En Arbo vendimamos o Albariño o sábado e foi pouco. Cambiamos de adega e agora a uva albariña e treixadura vai para Martín Códax .
Agora está practicamente rematada a vendima que só queda o híbado para facer o branco de casa.
Este ano a vendima foi un visto e non visto.

Etiquetas:

6 comentarios:

Ás 02/10/12, 19:54 , Blogger Raposo dixo...

Pois agora a esperar polo viño!

 
Ás 02/10/12, 19:57 , Anonymous peke dixo...

Menos traballo, entón, se foi nun visto e non visto

 
Ás 02/10/12, 22:45 , Blogger Xabres da Teixeira dixo...

O outro día escoiteile a un vello labrego decir: Ano bisiesto, colle todo nun cesto.
O mellor é certo.

 
Ás 03/10/12, 12:57 , Blogger matrioska_verde dixo...

eu non analizo a vendima desde a túa perspectiva... eu só sei que as uvas este ano son mellores e máis sanciñas que as do ano pasado, e punto, e o sei porque teño un compañeiro que ten parra e cada ano vaime traendo uvas a bolsiñas que sabe que me gustan moito.

e uva catalá, creo que lle chaman, son desas uvas que apretas nelas, e quedas coa pel e comes a pulpa enteira.

biquiños,

 
Ás 04/10/12, 21:23 , Blogger Cuspedepita dixo...

De viño non sei nada nin entendo nada, a min o que me gusta é a foto, con esas uvas mouras tan parecidas as da parra da casa de meus pais, que xa non existe ;-))

Unha aperta

 
Ás 09/10/12, 18:49 , Blogger Paz Zeltia dixo...

pois a min gústame comelas!
como nós cando era pequena non faciamos viño, qeu habia pouca viña, non o boto de menos, e o que eu fago e traer cestos delas para a coruña e papar uvas dia sí e día tamén.!

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio