leoeosseus

domingo, 11 de outubro de 2020

Soño de vacacións


 

Hoxe espertei ás catro e media da mañá e volvín durmir que non tiña que madrugar. Primeiro soñei que meu irmán nos mostraba unhas ruinas dunha fábrica antiga onde nos cruzabamos con soldados angolanos e viña camiñando un camioneiro do choio que vivía a uns minutos. Logo estabamos nunha oficina de turismo e apareceron estranxeiros e AdeBalixe e AdeCantodarea. Buscaban sitios bonitos e Naideleo díxolles dun restaurante e había un home que me lembraba a meu pai que nunha praia chea de rochas me falaba do tempo que botara no estranxeiro. Logo o grupo ía a unha igrexa que tiña unha Virxe enorme e de alí a visitar uhos cun peto de ánimas feito de pedra que era o máis grande do mundo. Eu explicaba no meu " broken English " que era iso e o guía aplaudiume. A xente non levaba máscaras pero falaba de que nunha vila perto había coronavirus.

Espertei e eran as seis da mañá e empecei as miñas vacacións reais.

Na foto un lume de asar as primeiras castañas deste outono.

Etiquetas:

0 comentarios:

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio