leoeosseus

xoves, 15 de abril de 2021

" Repúblico "


 

Noventa anos pasaron dende que se proclamou a segunda república española e agora segue a monarquía gobernando. Mágoa.

E unha veciña acolleu a un can que lle chamabamos " Paticorto " porque é así malfeito. Agora chámolle " Repúblico " porque o mirei no día da república pasear sen muito afán coa nova propietaria.

E o Carroñaviros segue aí pero a mortalidade está baixando porque os maiores ( que eran os que máis o sufrían ) están vacinados cada vez máis. AvoaE e avoaM están vacinadas e un problema menos e unha ledicia máis. Falta avóM que o chamarán un día destes. Eu non estou preocupado por min. Tanto me ten que me vacinen ou non. Confío na miña saúde e creo que pasaría sen problema o virus este.

A ver se as cousas recuperan un pouco.

Etiquetas: , ,

0 comentarios:

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio