leoeosseus

venres, 4 de agosto de 2006

O blogo sae á luz



Sí, despois dun tempiño case desconectado por fin meu pai pode abrir o novo blogo onde falará da miña vida e o mundo ó meu arredor. Eu só podo dicir que tanto miña nai Ana, coma o meu can Colín, coma meu pai Acedre que todos están ben e agardando pola miña chegada a este mundo dos extrauterinos.
Meu pai deixa esta foto miña tirada hoxe mermiño e xa irá relatando de cando en vez cousas.
E iso é o que hai por hoxe. Aburiño.

Etiquetas:

16 comentarios:

Ás 04/08/06, 21:44 , Blogger Fer dixo...

Bem-vido de novo acedre!... quer dizer Leo :)
Já vai tempo que agardávamos a volta do seu pai à blogaliza, pero se é umha nova geraçom quem colhe a marca, tanto da!

 
Ás 05/08/06, 00:47 , Blogger torredebabel dixo...

Olaaaaaaaaaaa! que alegría que esteades de novo por acá! Xa botabamovos de menos, eh? Pois para Acedre, Leo, Ana e Colin, moitísimas apertas!

 
Ás 05/08/06, 00:52 , Blogger Marinha de Allegue dixo...

Que ledicia a vosa volta e a aparición de Leo é fantástica!!!.

Unha aperta de benvida para Ana, Leo, Colín e por suposto para ti Acedre.
:)

 
Ás 05/08/06, 01:14 , Blogger *Sara dixo...

Alégrome moito de volver a lerte (bueno, a Leo, neste caso) e, sobre todo, de que todo vos vaia tan ben. XA estabamos impacientes!! Biquiños!!

 
Ás 05/08/06, 01:24 , Blogger María M dixo...

Que fuerte!! Isto é algo innovador!! O de gravar o vídeo do parto antóllase prehistórico. Agora xa formaremos parte da vida de Leo, jeje. Imaxinas que Blogger desapareza sen previo aviso e se perdan todas estas cousas?? Eu penseino, sería horrible. Haberá que pegar cada post en word cos seus respectivos comentarios... Menudo choio! Un bico Acedre. Espero que o neno saia ao pai no de ser un gran comunicador :)

 
Ás 05/08/06, 12:45 , Blogger emereci dixo...

Que pracer terte por aquí, Leo.
Recibe muitos bicos (comparte algún coa familia).

 
Ás 05/08/06, 13:44 , Blogger besbe dixo...

Eiiiiiii :))) que alegría acabo de levar e, por suposto, non vou ser menos: bicos bicos bicos e apertas(moitas) para a tremenda familia do Leo, que despois de coñecer ao pai, so poido desexarvos o mellor con todo o cariño do mundo.

 
Ás 05/08/06, 18:49 , Blogger Unknown dixo...

Lola vai estar encantada de encontrar a Leo, de momento xa me pide que lle lea aos pelachos. Benvido e unha aperta

 
Ás 06/08/06, 23:59 , Blogger ictioscopio dixo...

:D

 
Ás 07/08/06, 14:18 , Blogger Basho dixo...

Obá! Já eram horas! Uma leitura mais para este verão tão "quente". Bem-vindo de volta.

 
Ás 07/08/06, 22:29 , Blogger David dixo...

Benvidos de novo! :D

 
Ás 08/08/06, 12:55 , Blogger Veloso dixo...

Alégrome de que nos atopemos de novo na vizosa fraga do blogomillo, lonxe do lume. Unha aperta dende Zamora.

 
Ás 09/08/06, 17:00 , Blogger cneirac dixo...

A nosa benvida debía ser máis leda que o que nos permiten os días. Benvidos de todas formas.

 
Ás 09/08/06, 18:26 , Blogger máis alá dixo...

Encantado de coñecerte Leo. E benvido a casa Acedre.

 
Ás 10/08/06, 10:16 , Blogger cris dixo...

Hola de novo, xa sabes que te seguiremos dende Marin, mais agora que xa temos internet na casa.:-)
Pero dicir que o novo blog ten moi boa pinta.

 
Ás 29/10/09, 14:42 , Blogger Paz Zeltia dixo...

xa non sei se verás isto, peo é igual,
veño coñecer o teu blog (que xa vin que ten un "antecedente" ;-) )
e a mellor maneira de coñecer algo ou a alguén,
é...
comenzar polo principio.

de momento xa coñecín o
"proxecto Leo"

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio