leoeosseus

xoves, 14 de setembro de 2006

O val de Arbo



Unha vista do val onde están a maioría das viñas. Logo están as casas e máis arriba o monte (queimadiño de todo).

De esquerda a dereita e por aí mesturadas, están as fincas Correlos, Soutelo, Suborribas, As Carmelas, Chan do Eira, Tumbalobos, A Dónigha, Louriña e O Reghengo. Fóra da foto están A Ghranxe, O Couto e San Benito.

Para un ollo alleo isto non ten nome pero se un coñece non só ten nome senón que semella ter alma.

Ata a próxima e eu vou apostar tamén na data do nacemento do Leo. Eu digo o día 21, pero tranquilos todos que nunca acerto.

Etiquetas: ,

14 comentarios:

Ás 14/09/06, 17:24 , Blogger Lúa dixo...

que fermoso, unha pena o monte quemado.....bonita paisaxe; asi que leo vai ser tauro?????fantástico!!

 
Ás 14/09/06, 19:47 , Blogger X dixo...

Onde vai! Esperar tanto! Nada, nada, que veña o 18 que así gaño eu :)

 
Ás 14/09/06, 20:41 , Blogger Lúa dixo...

ai que faio, tauro nom VIRGO un lapsus,ejem!

 
Ás 14/09/06, 21:22 , Blogger Nemeth dixo...

Ti mirácheslle á lúa??? é seguro que inflúe na data de nacemento :)

bonito sitio, e fermoso post. Será por iso que queremos tanto á terra, porque a coñecemos ben, cada recuncho ten un nome. E alguén dixo que o que ten nome ten alma, non si?

Que veña san, forte e que che dea tanto traballo que non teñas tempo de nada! :D Compensaras tempo coa ledicia de telo no colo

este ano tampouco me toca apañar cestos, na miña casa toca o 23...

unha aperta

 
Ás 14/09/06, 22:25 , Blogger Torreira dixo...

Brindo por Leo o 17 cunha cunca de licor da terra da chispa

 
Ás 14/09/06, 23:46 , Blogger moucho branco dixo...

hai que ver todo o que cabe núnha foto!, hehehe

eu non me atrevo coas datas, pero é certo que inflúen as lúas.

saúdos.

 
Ás 15/09/06, 02:00 , Blogger torredebabel dixo...

din que a lúa influe. Entón, será cousa de ter un calendario preto da man... Fermosa foto, fermosa historia, conta mais!

 
Ás 15/09/06, 19:50 , Blogger María M dixo...

Vamos ter que celebrar algo o mércores 20 seguro!!

 
Ás 15/09/06, 19:54 , Blogger María M dixo...

Que digo o 20, vai ser o venres 22!! E de aquí non me move ninguén!!

David xa dixera o 20, non quero repetir, porque para repetir diría o 23 que é o meu día pero xa está collido por nemeth. ;)

O 22!! He dicho!

 
Ás 16/09/06, 00:36 , Blogger David dixo...

Eu sigo apostando polo 20! ;)
Mariquinha, por min podes dicir o 20 ;). Non me importaría compartir o premio, hehehe.
Saúdos!!

 
Ás 16/09/06, 21:06 , Blogger *Sara dixo...

Pois eu digo que nace o 25 :)

 
Ás 16/09/06, 21:34 , Blogger Paco Penas dixo...

O día 22 hai lúa nova, bueno non é lúa chea pero...eu apostaría polo 22, aí polas nove da mañanciña ou algo así.
Esperaremos acontecementos e con elo as primeiras fotiños
Saúde e terra.

 
Ás 18/09/06, 12:40 , Blogger X dixo...

Pois todos os meus poderes ultrasensoriais están postos en que nazan hoxe, veña Leo, anímate e non me deixes quedar mal :D

 
Ás 19/09/06, 12:24 , Blogger paideleo dixo...

Graciñas polos eloxios para a foto e o post e tamén polas vosas apostas. X e Torreira xa quedaron descalificados pero gañaron o meu cariño que non é pouco.
Un saúdo.

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio