leoeosseus

sábado, 28 de abril de 2012

Felicidade


Onte venres fun por terras ourensás e houbo treboada e sarabiada por sorpresa. Cando decidín volver para casa a temperatura baixara dez grados e estaba no inverno nun territorio increiblemente branco de sarabia. Cheguei a unha costa, parei e puxen as luces intermitentes de emerxencia porque había dous turismos parados no medio da costa. Fixen ben que estaban atrancados segundo me explicou un paisano que baixou pola costa e así atrancados tamén quedaron os condutores apurados que viñan detrás miña e me adiantaron tocando a bocina. Eu peguei media volta e explorei outro camiño alternativo cara o río con medo a saír da estrada descoñecida nunha curva calquera. Por sorte, fun dar a unha zona segura e coñecida e puiden volver a casa cunha anécdota para contar.
Estou tan feliz de saír sen problemas que sería capaz de pagar entrada para asistir á Verbenalia do cartel. Mira que hai ata rosquillas e todo !.

Etiquetas: ,

2 comentarios:

Ás 29/04/12, 00:06 , Blogger Dilaida dixo...

Pois si que caeu unha boa o venres pola tarde, saraibou todo o que quixo, ás cerdeiras deixounas medio despoboadas.
Eu tamén fixen algunha foto, a verdade é que as nubes estaban impresionantes.

Bicos

Xa me esquecía, as miñas curmás traballan na residencia "Nosa Señora da Saúde", é a que está ao carón da igrexa da Peroxa.

 
Ás 01/05/12, 11:50 , Blogger Paz Zeltia dixo...

pola coruña non lembro que fixera tempo así... pero e que mesturo moito uns dias con outros, se non escribise algo quedaría sen recordos para cando sexa velliña

:-)

a min dame algo de medo cando vou no coche e chove moitísimo e non digamos xa se saraiba. Agárrome ao volante que despois teñen que vir cunhas tenazas para que poida abrir os dedos.

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio