leoeosseus

sábado, 12 de xaneiro de 2013

Chegoulles a lúa

 
 
Chegoulles a lúa aos porcos en Arbo e agora están partidos e postos a salgar ou en zorza para facer chourizos, chourizas e ceboleiros.
Non fun onte matar pero fun hoxe para salgar e picar. O traballo vaise levando mentres todos van falando dos temas máis diversos con alegría e ata picardía. Foi volver lembrar partes do porco ( lagarto, solombo, carroleira, papadelas, riles, boche, courachos, paxareta, hombreiras, etc, etc ) e aprender un refrán novo, esta vez referido ao fillo maior; " o morghado ou é un tolo ou é un alambazado ".
Non sei se se repetirán tempos así que a avoaM ten muita pena dos animaliños que eran mansiños... anque di iso mesmo todos os anos !. 



Etiquetas: ,

8 comentarios:

Ás 12/01/13, 23:48 , Blogger Xabres da Teixeira dixo...

Os xamóns ou presuntos, teñen unha estupenda pinta. ¡Que aproveiten!.

 
Ás 13/01/13, 14:38 , Anonymous peke dixo...

Estou coa avoa. Meus pobres!

 
Ás 13/01/13, 20:32 , Blogger Chousa da Alcandra dixo...

Eses xamóns ulen incluso a través da pantalla!

 
Ás 13/01/13, 23:20 , Blogger Paz Zeltia dixo...

e non lle han dar pena?
teño eu pena dos ratos que me invadiron a cociña da aldea, deixelles veleno, e agora imaxino os seus pequenos cadáveres e teño remorsos. :(

pensaba que se mataba por novembro e tal. Non sabía que tamén en xaneiro.

O rito. Cada ano. O rito.

 
Ás 13/01/13, 23:42 , Blogger mfc dixo...

Este é o tempo certo...
Tudo tem um tempo certo.
Um grande abraço.

 
Ás 14/01/13, 09:38 , Blogger matrioska_verde dixo...

facía mil anos que non ví os xamóns a salgar...¡que tempos!

biquiños,

 
Ás 15/01/13, 00:50 , Blogger Elvira Carvalho dixo...

Parece que o comentário anterior se escafedeu.
Vamos lá de novo. Matança de porco sempre me trás à memória lembranças da meninice.
Um abraço e desculpe se comento menos. Estou com problemas nos olhos, em tratamento, e por isso como estou proibida de passar muito tempo no pc, por vezes visito, leio, mas não comento. Para poder visitar mais amigos e ler mais artigos.

 
Ás 18/01/13, 18:11 , Blogger Raposo dixo...

Oes, si hai que ir un día por aí para catar os chourizos non tes máis que avisar, he, he!!

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio