leoeosseus

venres, 5 de xuño de 2015

Estoria feita historia



Estou a rematar de ler " La invención del pasado " de Miguel Anxo Murado e, a verdade, estou abraiado coas invencións, cambios, omisións e versións dos feitos históricos que se fixeron e fan non só en España senón en todos os países do planeta. O autor di que a estoria que se conta na lareira remata escrita e transformada en historia pura e dura segundo interesa ao poder do momento.
Eu merquei en Muxía ( creo lembrar ) o libro da foto que é un longo poema da historia de Galicia ou Ibia que empeza de cando era o Paraíso ata os tempos medievais. É fantasioso para min pero quizás sexa a verdade xa que a historia que estudamos resulta que é unha ficción manipulada.
Non sei.
Agora quedo con ganas de ler " Outra idea de Galicia " a ver que tal. Sempre será millor un libro de ficción que a realidade en pantufas de casa coas veciñas e a Garda Civil.

Etiquetas:

1 comentarios:

Ás 06/06/15, 13:39 , Blogger Elvira Carvalho dixo...

Toda a história Tem um fundo de verdade, um pouco de ficção e muita manipulação política.
Mas ler é sempre um viajar no tempo e no espaço. No Sexta tem uma reportagem de um sítio muito interessante que eu conheci no dia 4. Uma visita a não perder quando vier a Lisboa.
Um abraço e bom fim de semana

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio