leoeosseus

Tuesday, 11 July 2017

O neno bo


Pois si, Mehdi está aquí e estamos contentos co el. É obediente, cariñoso e mui responsable. Gústalle estar comigo e aprender a usar o garfo e o cuitelo ou aprender a pescar co ganapán ou aprender a nadar. Aprende rápido e está abraiado con muitas cousas. O mar para el foi unha descuberta incrible. O primeiro que fixo o pobriño foi probar a auga: chega a poderse beber e sería o paraíso para el !. Gústalle a tortilla, as luras, os iogures e a fruita toda e aghoa polos xeados. Quere xogar con Leo e Xela pero a barreira do idioma é grandísima. Xoga ao fútbol con Leo e outros rapaces e cando cai un anque sexa contrario quere parar o partido para socorrelo.
Agora queda que lle fagan o exame de saúde a ver se ten algo. Está enxuito e fai muito pis ( " goj " en Hassania ) e de noite tose por veces.
Aquí deixo un debuxo feito por el.

Labels:

1 Comments:

At 11/07/2017, 16:37 , Blogger Elvira Carvalho said...

Que bom que o menino se está adaptando bem. Desculpe a curiosidade Pedro, o menino veio passar férias convosco, ou para ficar. Não é que eu tenha alguma coisa com isso, não sei se o explicou nalgum dia que por aqui não andei, e se não quiser responder, não o faça.
Um abraço

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home