leoeosseus

luns, 5 de xaneiro de 2009

Novo ano, vellos tempos


Estes últimos días foron intensos de actividades e o tempo adicado ao blogo foi ben pouco. Foron días de xuntarse con familia e amigos, días de axudar aos reis magos entre o formigueiro humano do que formamos parte, de vivir semanas laborais con dous " venres " e " luns " e foron días para ver fotos ben vellas por primeira vez.
Non sei que opinaría o tartaravó Ricardo de Leo e Xiana se saíse da foto onde posa co ese bigote dos anos vinte e mirase a civilización actual; seguro que lle caía o bigote ao chan.

Etiquetas:

11 comentarios:

Ás 05/01/09, 19:25 , Blogger busto.agolada dixo...

Abraiado e pampo ficaría. E marabillado ao ver ao Leo e familia. Moitas apertas e abundantes Reis.

 
Ás 05/01/09, 20:15 , Blogger Chousa da Alcandra dixo...

Eu non sei se lle caería o bigote ou non; pero os ollos habíanselle poñer como platos!.
Oes, e sabes que lle atopo eu semellanzas ao avó Ricardo co Leo? (nestas cousas non hai como buscalas, que aparecer...aparecen)

Que se porten ben os Reis por Vilaguindastre!

 
Ás 05/01/09, 20:21 , Blogger An dixo...

paverisima a foto, eu teño unha da miña visaboa no comedor da casa...gosto das fotos vellas. Saúdos e apertas meu...Agardo que so reis se porten ben co Leo. Saúdos

 
Ás 05/01/09, 23:16 , Blogger Carlos Sousa dixo...

Que marabilla as fotos antigas, que poses poñían.
Para eles me imaxino que posar nunha foto debía ser algo especial, como un día de festa. nós xa estamos máis que aburridos de saír nelas.

Un saúdo

 
Ás 06/01/09, 10:46 , Blogger ♥ meninheira ♥ dixo...

Que foto máis bonita, adoro estas fotografías!!

 
Ás 06/01/09, 12:51 , Anonymous Anónimo dixo...

Aínda que republicano de conciencia, agardo cos Reis deixasen esta noite ao Leo e a súa familia tódolos agasallos que merecedes.
Bon ano novo.

 
Ás 06/01/09, 14:46 , Anonymous Anónimo dixo...

¡que tempos aqueles....¡
Decio o outro, calquer tempo pasado non foi mellor....so diferente.
POis o que ven....¿Como sera?
Quizais veremolo
Unha aperta

 
Ás 06/01/09, 15:08 , Blogger insomniorizar dixo...

agora mesmo eu teño diante dos meus ollos unha foto así, pero na dos meus bisavos, e él o que esta sentado. Aljun día a enseñarei!

O meu bisavó tamen tiña bigote !

un biquiño para todos e que pos reis sexan bos!

Jejej, a min trouxeronme un trebello para dibuxar!jejje

 
Ás 06/01/09, 17:17 , Blogger George Amorim dixo...

Mi má, se chegan a ver todo o que tenemos agora....

Espero cos Reis deixasen moitos regalos a Leo, vale e a ti tamén,jeje

Feliz 2009
Bicos

 
Ás 06/01/09, 19:46 , Blogger Raposo dixo...

Dende logo moitas das cousas desta civilización non as entendería. E diría, seguramente con razón, que "calquer tempo pasado foi mellor".
Apertas e feliz 2009.

 
Ás 09/01/09, 20:49 , Blogger Mer dixo...

¿Xiana? ¿Decidiches Xiana? Fermosísimo

Apertas

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio