leoeosseus

xoves, 6 de marzo de 2014

Mal sabor de boca


Cando fixen esta foto o neno empezaba a meterse co mimo. O rapaz estaba a comer pipas e comezou a cuspirlle as cascas. O mimo aguantou pero acabou por desfacerse de parte do disfraz e sentarse a fumar un cigarro para tranquilizarse e o rapaz rematou marchando.
Eu hoxe non fun tan subtil. Estaba no vestiario da piscina axudando a Leo a vestirse e estaba un neno mangallón máis alto ca min duns catorce anos meténdose cun de sete anos. Andaba a chinchalo, a collerlle a cara, incordiando máis e máis e rebentei. Fun onda o mangallón e díxenlle que o neno non era un moneco e que a ver se se atrevía comigo e mandeino para a outra punta do vestiario. O mangallón obedeceume supoño que pola idade e a barba que estou deixando de pirata. Rematei nervoso e con mal sabor de boca pero é que non aturo os abusos.
Para a semana que vén terei que desculparme.

Etiquetas:

2 comentarios:

Ás 07/03/14, 00:53 , Blogger Alís dixo...

Non creo eu que debas de disculparte por darlle unha lección a un rapaz que é evidente que a necesitaba. Eu tampouco aguanto ós abusóns e os maleducados e non sei quedar calada cando os vexo.

Unha aperta

 
Ás 16/03/14, 21:54 , Blogger Paz Zeltia dixo...

pois eu sinto necesidade de darche as grazas, non sei moi ben por qué, pero así é.

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio