leoeosseus

venres, 3 de outubro de 2008

Fin das vacacións



Pois iso; hoxe tócame volver ao choio despóis de máis dun mes de vacacións.
Atrás queda o verán revolto que tivemos e coas súas festas gastronómicas e patronais. Tamén queda atrás este cartaz de poucos meses atrás que hoxe semella de hai un século. É un cartaz dunha asociación que hai veces que se autocalifica de cultural anque cando di " una taza de vino por persona o refresco " arrinca un sorriso. Tamén escriben " sardinada ", que non existe en español: e non falemos xa dos " tikes " e da escaseza de tildes.
 En fin...

Etiquetas: ,

5 comentarios:

Ás 03/10/08, 12:42 , Blogger fgul dixo...

Home claro; é o que ten. Despois das vacacións regresamos á baixa por Síndrome postvacacional.

...no do idioma... imos deixalo, que xa me ten un pouco farto a toupa que quere voar (xa me entendes)

Unha aperta!

 
Ás 03/10/08, 16:47 , Blogger Bea dixo...

As acacións xa podían ser eternas... eu creo que teño o siondrome post vacacional, tres meses de vacacións e de repente... a clase... :(

saúdos!!!

 
Ás 03/10/08, 19:03 , Blogger Carlos Sousa dixo...

Ou sexa, que si vas con tres refrescos na mán, danche polo menos tres tazas de viño e o resto, pois non está nada mal.
¿Por qué puxeron queimada en galego?
NOS A COMPAÑARA, NO SOCIO PAGARAN, todo un repertorio. Bueno si é ela quen se autocalifica de cultural, pois alá ela.

Como ves xa temos careto no perfil, obra do meu socio Beni.
Xa me contarás que che parece.

 
Ás 03/10/08, 21:58 , Blogger Antón de Muros dixo...

Pois, ánimo co traballo.

Non se pode vivir de vacacións, aínda que non estaría nada mal ;-)

Unha aperta.

Antón.

 
Ás 04/10/08, 19:36 , Blogger busto.agolada dixo...

Cólleo con ánimo, aínda que eu son dos que penso que se existisen as vacacións eternas, serían moi aburridos. O interesante époder compaxinar períodos de traballo con intervalos vacacionais.
Unha aperta

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio