leoeosseus

venres, 23 de abril de 2010

Día internacional do libro


Hoxe celébrase o día internacional do libro e o Leo tivo intercambio de libros cos compañeiros de clase.
Eu non celebrei de maneira especial esta data anque si collín o Quixote que teño en cómic e lin capítulos de " A da alba sería ", unha terceira parte do Quixote onde o cabaleiro e o seu escudeiro chegan a Galicia; que é unha obra que recomendo a quen guste de ler obras dese estilo e guste de coñecer curiosidades de Galicia.
Á noite non lle lin nada do Quixote ao Leo anque si os tres contos da biblioteca que lle tocan esta quincena. Xa lle chegará o tempo a el de ler cousas máis profundas.

Etiquetas: ,

8 comentarios:

Ás 23/04/10, 22:57 , Anonymous Anónimo dixo...

El primer libro que leí que titulaba El hijo de Nostradamus, luego vinieron las de Dumas, Salgari, Verne y asi sucesivamente ahora me deleito con autores modernos. El hecho que de niño leyese libros de historias fantasticas me hizo reacio a leer el Quijote. Intente unas dos o tres veces más fracase en el intento. Posiblemente me debo estar perdiendo buenas cosas, más mi espiritu mas se inclina por Ustinov.

 
Ás 24/04/10, 10:31 , Anonymous Zeltia dixo...

pois eu debo ser a única persoa en espannnnna que non chegou a ler enteiro el quijote. (saltaba páxinas enteiras)supoño que non era o momento.
coma para o Leo
;-)

 
Ás 24/04/10, 12:48 , Blogger xenevra dixo...

Xa lle chegará o tempo a el de lerche contos, de contarche contos, e de durmirte con contos ;) Tomo nota da recomendación porque non coñecía o libro. Do Quijote, creo que como moita xente, quedei na aproximación de Martín de Ríquer, que me serviu para aprobar. É unha obra que nunca tirou de min, non sei por que. Ao mellor prexuízos... Un bico para o Leo e un conto dourado para as súas tardes de biblioteca.

 
Ás 24/04/10, 19:29 , Blogger Chousa da Alcandra dixo...

Pois tampouco tirou de min, como lle pasa a Xenevra. Poda que aínda non me chegase o tempo tampouco a min... :-)

Apertas

 
Ás 24/04/10, 19:54 , Anonymous Anónimo dixo...

Verá como pronto chega o día en que o neno empece a recomendar ao pai os libros que debe ler; a miña está a facer unha lista dos que ten na casa da súa mai e traerá aquí este vrao nas vacacións
Certo que teño algo de medo

 
Ás 25/04/10, 10:44 , Blogger fgul dixo...

Olá Paideleo.

Parabéns, moi especialmente polo video de eufalo.tv. Que sexa por moitos anos. Polo demais... un día polo outro e aínda non che enviei o enderezo polo tema do libro... cousa que non sei se (aínda) existe.

Enfin. Que teñas un bo 25 de Abril

 
Ás 26/04/10, 10:08 , Blogger abueloscrisytoño dixo...

Ola familia Que tal polo novo castelo? Xa vexo que vos relacionades nada menos que co mismísimo D. Quixote.
Moitos bicos para leo e os seus papás
A.Cris

 
Ás 28/04/10, 03:48 , Blogger An dixo...

a min gustame lerlle a nena...a pesares de que so ten seis meses. agora estamos con ola estupido monstro peludo...Saúdos super pai. A coidarse

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio