leoeosseus

venres, 20 de xullo de 2018

Hablando español


O outro día fomos ao cinema e xa tivemos que dividirnos: Xela foi coa nai a mirar " Hotel Transylvania 3 " e eu con Leo e T.S. fomos mirar " Jurassic World 2 ". A película estivo ben e emocionante pero aproveitaban a falla de luz e a chuvia para mostrar dinosaurios. As personaxes desbordaban chulería e a filla de Charlot desapareceu sen máis da película pero ben todo pola trama e desenrolo.
E, aparte do cinema, tocou máis mundo español-falante coa visita da familia de Mallorca ou hoxe mesmo falando co ecuatoriano pai de T. S. que apareceu de visita sorpresa. E si que me costa falar español que teño que pensar antes de dicir nada. Menos mal que me queda a lectura de libros de Manuel Rivas que leo por cortesía do Restaurante O Carlete que ten ese espíritu galeguista e altruista de deixar libros nun anaquel para uso e goce de quen queira.

Etiquetas: , ,

1 comentarios:

Ás 20/07/18, 23:39 , Blogger Elvira Carvalho dixo...

Em tempos li muitos livros em espanhol. Foi há muitos anos atrás. Tive uma amiga que fugiu de Espanha por causa de Franco. Ela tinha imensos livros,e eu era demasiado pobre para comprar livros. Assim eu lhe ensinava a falar português, e ela me emprestava os livros dela.
Abraço

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio