leoeosseus

sábado, 9 de abril de 2016

Intelixencias


Camiñando por Vilaguindastre adiante topei este cartaz que reproduzo na foto. Descubrín abraiado que hai oito tipos de intelixencias que son: visual, musical, corporal, extrapersoal, lingüística, lóxica, naturalista e intrapersoal. Parei a pensar en cales destacaría eu e creo que son en lingüística,visual, naturalista e algo de lóxica. Patino en corporal, intrapersoal e extrapersoal e son nulo en musical.
Leo é bastante parecido a min. Domina a lingüística e lóxica e dálle algo na visual. Tamén ten intelixencia musical ( ben diferente a min ) e frouxea nas intelixencias corporais,naturalistas, interpersoais e intropersoais.
Xela xa é máis completa que domina a corporal e bastante da musical e lingüística. Non se lles dá mal as interpersoal, lóxica, naturalista e visual. E para min que o seu punto fraco é na intelixencia intrapersoal que fai cousas que nin ela mesma sabe por que as fai e bótalle a culpa ao seu cerebro.
Bueno, todo isto escribino eu e, como fallo na intelixencia intra e interpersoal; podo trabucarme.
Ti que intelixencias tés ?.

Etiquetas: , ,

3 comentarios:

Ás 10/04/16, 10:40 , Blogger Elvira Carvalho dixo...

Inventam cada coisa? Oito inteligências? Não é tudo parte do mesmo todo? Para mim é. Só que todos nós desenvolvemos mais umas partes que outras.
Um abraço e bom Domingo

 
Ás 14/04/16, 20:42 , Anonymous peke dixo...

Intelixencia emocional, de Goleman. Un libro moi ilustrativo.

 
Ás 17/04/16, 10:34 , Blogger Paz Zeltia dixo...

Non sei se é pq estou vendo este posteo no teléfono, pero non podo abrir a foto, que me gustaría a min saber q tipo de intelixencia teño eu, se é q teño algunha!

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio