leoeosseus

sábado, 20 de febreiro de 2021

Auto Covid, municipais, soños e interrede

 

Vaia noite  e mañá de chuvia ! E chovían mares cando fun con Naideleo a facer a proba PCR que lle mandaron unha cita para facela.

Despois ao mediodía mirei aos municipais facendo proba das drogas a un que ía con outro no coche.

 

De noite Leo soñou que iamos nun barco e que afundía e morriamos Xela e eu. Un pouco tenebroso. 

É como cando soñei que había " mambas ". Paseabamos e había xente facendo picnic nun parque coas máscaras postas daquela maneira e unhas negras miraron unhas formigas a fuxir e as mulleres escaparon cos seus nenos dicindo que viñan " mambas ". Apareceron uns insectos andaríns altos con plumas azuis. Os primeiros eran pequenos pero logo apareceron outros grandes coma gatos. Parecían riquiños e os nenos tocábanos e quedaban convertidos en zombis que necesitaban comer carne humana. A xente acababa coa cara de cor terra e ollos brillosos e sorriso satánico. O malo foi que a miña familia acabou sendo zombi e ía atrás miña. Eu botáballes comida pero querían morderme a min. Menos mal que espertei.

E como o día está así de choucho estou pola interrede mirando vídeos galegos, Frank Cuesta, Necojitablog, ou de idiomas coma o dun cajun co que me identifico. 

 

 

Etiquetas: , , ,

1 comentarios:

Ás 22/02/21, 23:24 , Blogger Elvira Carvalho dixo...

Com este tempo atípico que vivemos até os sonhos se transformam em pesadelos.
Abraço, saúde e uma boa semana

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio