leoeosseus

xoves, 29 de decembro de 2016

Feliz 2017 !


Estes días non parei. Que se reunión de Asperga, que se cesta da empresa e o xantar, que se exhibición de patinaxe de Xela, que se matar os porcos en Arbo, que se chegada do Papa Noel, que se avaría da caixa de cambio do coche, que se problemas coa calefacción , que se facer os calendarios, que se dentista de Leo, que se teatro con " Pinocho ", que se cinema con " Vaiana ", etc, etc. Tantas actividades que me mantiveron lonxe do blogo así que decido entrar hoxe para felicitar este novo ano que entra con todo o que traerá de sorpresa.
Feliz 2017 para todos !.

Etiquetas: , , ,

5 comentarios:

Ás 29/12/16, 17:55 , Blogger Ana Cosque dixo...

Feliz ano!

 
Ás 29/12/16, 19:57 , Anonymous peke dixo...

Que teñades un 2017 (que vertixe dá pensalo!) cheo de actividades e cousas boas, que vos sintades ben (e se é mal, que saibades saír airosos do asunto) e que sigades gozando dese par de coelliños que non paran de medrar.

 
Ás 29/12/16, 22:43 , Blogger Elvira Carvalho dixo...

Oxalá tenha passado um feliz Natal com sua família Pedro.
Há muito que não passava um Natal tão triste.
No dia 23 acompanhamos um familiar à sua última morada, no dia 24 o marido estava com febre e gripe, e eu tive uma crise de refluxo de que ainda não me recompus totalmente.
Um abraço e feliz 2017

 
Ás 30/12/16, 12:47 , Blogger Paz Zeltia dixo...

Feliz ano para toda a familia!
(Eu confórmome coma aquilo do chiste "virgencita que me quede como estoy"
Inda que na miña familia hai alguén que vai necesitar sorte e forza en cuestións de saúde,q ue hoxe por hoxe, é a cuestión que valoro: tendo iso, e sabendo xestionar as emocións, saberemos priorizar e gozar do que realmente importa e ter a dosis necesaria para sentirnos ben.

 
Ás 04/01/17, 05:11 , Blogger auga nos labios dixo...

Feliz ano! Un pracer coñecer o teu blog!

 

Publicar un comentario

És humano ti ?

Subscribirse a Publicar comentarios [Atom]

<< Inicio